GYIK
❓ Kérdés: Milyen szállítási módok közül választhatok?
Válasz: Megrendelésedet Foxpost automatába vagy az MPL-en keresztül házhozszállítással kérheted.
❓ Kérdés: Milyen fizetési módok közül választhatok?
Válasz: Jelenleg három fizetési mód közül választhatsz:
- - Előre utalás
- - Utánvét
- - BARION-on keresztül történő fizetés
❓ Kérdés: Van lehetőség személyes átvételre?
Válasz: Csak webáruházként működünk, üzlet nélkül. Személyes átvételre nincs lehetőség.
❓ Kérdés: Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
Válasz: Amennyiben a meglévő készletről rendelsz, csomagodat 1-2 munkanapon belül feladjuk, ezután szintén 1-2 munkanap, amíg megérkezik a kiválasztott automatába, vagy MPL-es szállítás esetén a futár házhoz viszi. Ha egyedi mennyiségű megrendelést szeretnél leadni, vedd fel velünk a kapcsolatot. Ilyenkor a beszerzés 3-4 napot is igénybe vehet, és csak ezután tudunk postázni, de ezt minden esetben egyeztetjük veled.
❓ Kérdés: Nagyobb mennyiségre lenne szükségem bizonyos termékekből. Van erre lehetőség?
Válasz: Ha nagyobb mennyiséget szeretnél bizonyos termékekből, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén, és segítünk beszerezni ezeket. Bizonyos termékeknél mennyiségi kedvezményt is biztosítunk.
❓ Kérdés: Sérülten kaptam meg a termékeket, mit tegyek?
Válasz: A gondos csomagolás ellenére sajnos előfordulhat, hogy a termékek megsérülnek szállítás közben. Vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén, és megoldjuk a problémát.
❓ Kérdés: Tudok külföldi szállítási címre rendelni?
Válasz: Jelenleg nem tudunk külföldi szállítási címre csomagot küldeni.
❓ Kérdés: Tudom módosítani a rendelésem?
Válasz: Rendelésed módosítására addig van lehetőséged, amíg a csomagot nem adjuk fel. Keress minket bármelyik elérhetőségünkön, ha még nem kaptál értesítést a feladásról, és változtatni szeretnél a csomag összetételén.
❓ Kérdés: Rendelni szeretnék. Regisztrálnom kell?
Válasz: A vásárlást vendégként is megteheted, tehát nem kötelező a regisztráció.